The Official Star Trek Movie Forum

The Official Star Trek Movie Forum > Search Forums > Search Results
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.13 seconds.
Search: Posts Made By: Livingston
Forum: Star Trek XI: The Movie 04-19-2014, 01:43 PM
Replies: 13
Views: 3,066
Posted By Livingston
I liked the warp core. Thing I liked about it the...

I liked the warp core. Thing I liked about it the most was that it was a real facility with some set dressing. Watched a few science/physics documentaries where they interview scientists that work...
Forum: Off Topic Discussions 04-19-2014, 01:33 PM
Replies: 3
Views: 3,767
Posted By Livingston
I really like Cosmos so far and yeah, it does...

I really like Cosmos so far and yeah, it does seem to get more in depth as it goes along. Has made me want to go back and watch Tyson's show Inexplicable Universe.
Forum: Off Topic Discussions 01-21-2013, 06:51 PM
Replies: 9
Views: 2,094
Posted By Livingston
I was about to post something like this. lol...

I was about to post something like this. lol Yeah, I was definitely seeing the Romulan in that dress.
Forum: Off Topic Discussions 12-06-2012, 06:42 PM
Replies: 4
Views: 1,294
Posted By Livingston
http://m.youtube.com/#/watch?v=BrHlQUXFzfw&desktop...

http://m.youtube.com/#/watch?v=BrHlQUXFzfw&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DBrHlQUXFzfw

The Japanese trailer has a bit more footage at the end. Sorry if it's already posted elsewhere.

Some seemingly...
Forum: Off Topic Discussions 12-06-2012, 06:34 PM
Replies: 4
Views: 1,294
Posted By Livingston
I was thinking that too about the blonde woman in...

I was thinking that too about the blonde woman in the trailer being Denher.
Forum: Star Trek XI: The Movie 12-03-2012, 01:19 PM
Replies: 134
Views: 15,166
Posted By Livingston
Check out this article....

Check out this article.

http://herocomplex.latimes.com/2012/12/03/star-trek-into-darkness-poster-has-a-dark-knight-rises-vibe/

It does sorts have that Dark Knight vibe although my first thought on...
Forum: Off Topic Discussions 11-27-2012, 05:36 PM
Replies: 38
Views: 3,266
Posted By Livingston
Anyone see this fake...

Anyone see this fake trailer?


http://m.youtube.com/watch?v=a-13Ic19WUs
Forum: Off Topic Discussions 11-27-2012, 05:35 PM
Replies: 38
Views: 3,266
Posted By Livingston
Awesome awesome movie. Lawrence, bridge on the...

Awesome awesome movie. Lawrence, bridge on the River Kwai, love those two Lean movies.

On a side note I really enjoyed all the Lawrence of Arabia references in Prometheus.
Forum: Star Trek XI: The Movie 10-06-2012, 02:02 AM
Replies: 134
Views: 15,166
Posted By Livingston
http://www.firstshowing.net/2012/j-j-abrams-shows-...

http://www.firstshowing.net/2012/j-j-abrams-shows-3-frames-of-star-trek-into-darkness-on-conan/

Richter kinda cracked me up.
Forum: Off Topic Discussions 09-06-2012, 02:00 AM
Replies: 17
Views: 909
Posted By Livingston
Here's my take on the whole Star Wars vs. Star...

Here's my take on the whole Star Wars vs. Star Trek in a battle. Saddens me to say so cause I'm routing for Trek, but the Civ in Star Wars would kick the Federation's ***.

Now some of the tech in...
Forum: Off Topic Discussions 08-14-2012, 01:09 PM
Replies: 5
Views: 659
Posted By Livingston
Horatio, that pic sums up my feelings on the...

Horatio, that pic sums up my feelings on the matter perfectly!:lol:
Forum: Off Topic Discussions 08-14-2012, 01:30 AM
Replies: 5
Views: 659
Posted By Livingston
won something kinda cool

A few weeks back I went and saw two episodes of TNG they screened in theaters for the bluray release and they had a contest you could enter to win the first season on bluray. I entered and fraking...
Forum: Off Topic Discussions 06-28-2012, 02:01 AM
Replies: 22
Views: 1,284
Posted By Livingston
I saw this documentary recently about a German...

I saw this documentary recently about a German film of the Titantic disaster that Hitler and his propaganda machine made. Hitler pulled a major warship from the frontlines to pose as the Titantic and...
Forum: Off Topic Discussions 06-28-2012, 01:56 AM
Replies: 22
Views: 1,284
Posted By Livingston
I gotta see Das Boot again. It's been a long...

I gotta see Das Boot again. It's been a long time. I remember Spielberg used the Das Boot Submarine for the submarine shots in Raiders. Both films were being shot on the same lot or the Indy shoot...
Forum: Off Topic Discussions 06-28-2012, 01:49 AM
Replies: 10
Views: 872
Posted By Livingston
Exactly. The universe expands and what lies...

Exactly. The universe expands and what lies outside, what it is expanding into is completely beyond our comprehension. It's a question of existence. Existence is the universe and it is expanding and...
Forum: General Star Trek Discussions 06-19-2012, 01:27 AM
Replies: 21,828
Views: 5,672,992
Posted By Livingston
Miguel

Miguel
Forum: General Star Trek Discussions 05-02-2012, 06:26 PM
Replies: 43
Views: 3,522
Posted By Livingston
Yeah. I agree. If anything it'll be interesting...

Yeah. I agree. If anything it'll be interesting to see what Cumberbatch does with it.
Forum: General Star Trek Discussions 04-30-2012, 05:12 PM
Replies: 43
Views: 3,522
Posted By Livingston
Yeah. It should move forward. Something new. New...

Yeah. It should move forward. Something new. New stories.
Forum: General Star Trek Discussions 04-30-2012, 03:29 PM
Replies: 43
Views: 3,522
Posted By Livingston
Yeah. I'm sure the story is new. It's an altered...

Yeah. I'm sure the story is new. It's an altered timelinene, things will be different. I was just hoping to see a completely new story. But who knows. Maybe Cumberbatch's character won't be the focus...
Forum: General Star Trek Discussions 04-30-2012, 03:11 PM
Replies: 43
Views: 3,522
Posted By Livingston
I was really hoping all this was just rumor....

I was really hoping all this was just rumor. Can't anyone write an original story for this? Something new? I thought they created the reboot universe for a reason. Freedom to do their own thing.
Forum: General Star Trek Discussions 02-28-2012, 05:51 PM
Replies: 54
Views: 4,885
Posted By Livingston
http://www.giantfreakinrobot.com/scifi/star-trek-2...

http://www.giantfreakinrobot.com/scifi/star-trek-2-set-footage-shows-spock-beating.html

Another video.
Forum: Star Trek XI: The Movie 02-25-2012, 01:17 AM
Replies: 17
Views: 4,402
Posted By Livingston
Don't think anyone posted this yet so here it...

Don't think anyone posted this yet so here it...
Forum: Comments & Suggestions 01-21-2012, 01:40 AM
Replies: 88
Views: 17,418
Posted By Livingston
I'd keep an eye on this guy and any battle...

I'd keep an eye on this guy and any battle stations the size of small moons that may surface.
Forum: Star Trek XI: The Movie 01-09-2012, 12:26 PM
Replies: 17
Views: 4,145
Posted By Livingston
I like that guy. He was good as Sherlock. He's...

I like that guy. He was good as Sherlock. He's also the voice of Smaug in The Hobbit. And his Watson is Bilbo! It all comes full circle I guess.lol
Forum: Star Trek XI: The Movie 11-27-2011, 01:52 AM
Replies: 25
Views: 3,134
Posted By Livingston
Must protect your ankles. They're relentless in...

Must protect your ankles. They're relentless in mobs, sorta like zombies.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -8. The time now is 01:00 PM.


Forum theme courtesy of Mark Lambert
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2009 by Paramount Pictures. STAR TREK and all related
marks and logos are trademarks of CBS Studios Inc. All Rights Reserved.