The Official Star Trek Movie Forum

The Official Star Trek Movie Forum > Search Forums > Search Results
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 113
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Québec
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-30-2011, 11:32 AM
Replies: 19
Views: 2,862
Posted By Québec
my head hurt sooo much!

my head hurt sooo much!
Forum: Games/Toys 01-28-2010, 09:25 AM
Replies: 5
Views: 2,012
Posted By Québec
im on a mac since 1993 and i was due to buy a new...

im on a mac since 1993 and i was due to buy a new computer...
for that new game i have buy my first PC... yup, not proud of me but i love ST. hehe.
Forum: Star Trek XI: The Movie 09-20-2009, 07:10 PM
Replies: 43
Views: 5,259
Posted By Québec
exactly that... same here.

exactly that...
same here.
Forum: Star Trek XI: The Movie 09-16-2009, 04:28 PM
Replies: 88
Views: 6,965
Posted By Québec
i really hate him!

i really hate him!
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-27-2009, 07:32 PM
Replies: 121
Views: 6,915
Posted By Québec
How could you refuse the alternate reality u know...

How could you refuse the alternate reality u know nothing about...
its not a fair choice. 40 years of trek vs. 1 movie... come on!
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-16-2009, 10:28 AM
Replies: 33
Views: 1,915
Posted By Québec
Now you think the last movie was...

Now you think the last movie was contreversial?

ouch!
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-16-2009, 10:26 AM
Replies: 7
Views: 868
Posted By Québec
:willy_nilly: oh! the kelvin, its gonna be...

:willy_nilly: oh!

the kelvin, its gonna be awesome!
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-15-2009, 03:21 AM
Replies: 33
Views: 2,236
Posted By Québec
i think he was ok... nothing more nothing less

i think he was ok... nothing more nothing less
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-14-2009, 11:12 AM
Replies: 136
Views: 7,022
Posted By Québec
Yes yes, the movie should be like 10 hours movie...

Yes yes, the movie should be like 10 hours movie to explain every little fracking details...

here a little free example : how Kirk did survive at all? he didnt eat in the movie. he should be...
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-05-2009, 11:05 AM
Replies: 115
Views: 6,541
Posted By Québec
totally agree with you well said. :thumbup:

totally agree with you
well said.
:thumbup:
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-03-2009, 09:32 AM
Replies: 6
Views: 689
Posted By Québec
another happy customer. :D

another happy customer.
:D
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-03-2009, 09:29 AM
Replies: 60
Views: 3,967
Posted By Québec
good point. maybe im wrong but, kirk is cadet...

good point.

maybe im wrong but, kirk is cadet but specialize in commanding right?
Forum: Star Trek XI: The Movie 06-01-2009, 06:46 PM
Replies: 45
Views: 3,479
Posted By Québec
yay!

yay!
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-25-2009, 10:33 AM
Replies: 21
Views: 1,592
Posted By Québec
Im sure if they put Klingons in the next movie,...

Im sure if they put Klingons in the next movie, they will modified them to be even more bad a$$ without being unrecognizable...

for example: Nero and his crew are not exactly Romulans TNG type.
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-19-2009, 01:41 PM
Replies: 103
Views: 15,464
Posted By Québec
Could someone give us at least a screencap of...

Could someone give us at least a screencap of this please?
thanks
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-15-2009, 06:08 AM
Replies: 67
Views: 6,202
Posted By Québec
If you send the todays US Army against the US...

If you send the todays US Army against the US Army of the WW1... who will win?

just asking. :-)

good day
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-11-2009, 09:32 AM
Replies: 7
Views: 778
Posted By Québec
yes, i know, that was the idea on dumping Kirk...

yes, i know, that was the idea on dumping Kirk not far away of the station, but it have to be him (Scotty).
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-11-2009, 07:44 AM
Replies: 7
Views: 778
Posted By Québec
:D hehe , yeah that too... me too, me...

:D hehe , yeah that too...




me too, me too...
its just sad that we see that like big time and the production dont...
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-11-2009, 06:52 AM
Replies: 7
Views: 778
Posted By Québec
WOW, what a luck! ( SPOILERS )

hey,
i really like the movie, but...
WOW, what a luck, Kirk was dump out of the E by Spock on a Planet (Delta Vega) very close to Spock prime ( what?, about a mile or 2 ) and Kirk flee a giant...
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-07-2009, 11:06 AM
Replies: 6
Views: 1,370
Posted By Québec
thx but another post exist about that :)

thx but another post exist about that :)
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-05-2009, 05:20 PM
Replies: 18
Views: 1,886
Posted By Québec
is that the scene on the official movie website...

is that the scene on the official movie website with the captain of the Kelvin?

thx
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-02-2009, 10:33 AM
Replies: 128
Views: 14,080
Posted By Québec
OH:sad: its not? :001_tongue:

OH:sad:

its not? :001_tongue:
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-02-2009, 09:29 AM
Replies: 128
Views: 14,080
Posted By Québec
yes i like it

yes i like it
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-01-2009, 10:20 AM
Replies: 62
Views: 6,820
Posted By Québec
ahahah did you see kirks hands? :)

ahahah
did you see kirks hands?
:)
Forum: Star Trek XI: The Movie 05-01-2009, 09:29 AM
Replies: 24
Views: 3,738
Posted By Québec
oh my god... thank you very much... yes i think...

oh my god...
thank you very much...

yes i think its the TOS communicator
Showing results 1 to 25 of 113

 
Forum Jump

All times are GMT -8. The time now is 06:14 PM.


Forum theme courtesy of Mark Lambert
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2009 by Paramount Pictures. STAR TREK and all related
marks and logos are trademarks of CBS Studios Inc. All Rights Reserved.